Even voorstellen: Communicatiebron

Communicatiebron is het eerste bedrijf dat zich vestigde op de Handelskade. Eigenaresse van het creatieve bureau voor communicatie en evenementen Christel Janssen: ‘Bij de verhuizing in december 2016 moesten we nog kaplaarzen aan, want er was nog niet eens bestrating. In 2 jaar tijd hebben we de kade zien veranderen van een bouwput tot een unieke woon- en werkplek aan de Waal’.

Met de labels Communicatiebron, Evenementenbron en Promotiebron is het bureau actief op het gebied van communicatie, reclame, events en promotiemateriaal. Van conceptontwikkeling, campagnes, grafisch design, pakkende teksten, websites en nieuwsbrieven tot videoproducties en events: het BRONteam staat garant voor communicatie die de doelgroep raakt.

De vestigingsplaats is dan wel Nijmegen, Communicatiebron werkt voor klanten door het hele land. Janssen: ‘We werken vooral voor complexe organisaties, zoals stichtingen, verenigingen en gemeenten, waarbij je te maken hebt met verschillende doelgroepen en communicatielagen. Je kunt ons werk bijvoorbeeld kennen van de Blauwe Dinsdag die we al een paar jaar voor de Gemeente Overbetuwe doen tijdens de Vierdaagse. Of van het open huis van CWZ, de communicatie rondom de Zevenheuvelenloop of de campagne over sportplezier voor de Koninklijke Nederlandse Zwembond’.

De diversiteit aan opdrachtgevers en werkzaamheden is zo groot, dat je een enorm team zou verwachten maar niets is minder waar. Janssen: ‘We werken met een compact team van 5 mensen en daarnaast een flexibele groep freelancers. Het zijn stuk voor stuk enthousiaste, gedreven communicatieprofessionals met een enorme passie voor het vak’.

Meer weten over de medewerkers of hun werk? Kijk dan op www.communicatiebron.nl
(niet te verwarren met Communicatiekrachten, dat zijn hun buren).

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

one × 4 =